Veres Júlia: gyermek és ifjúsági klinikai szakpszichológus vagyok, alapdiplomámat az ELTE-n szereztem 2005-ben, majd 2010-ben szakvizsgáztam a Debreceni Egyetemen, jelenleg a Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat XII. kerületi Tagintézményében dolgozom. Munkahelyeimen (gyermekjóléti központ, oktatási intézmények, nevelési tanácsadó) a gyerekekkel végzett munkámat kiegészítette a szülőkkel folytatott konzultáció, tanácsadás, támogató terápia. Saját élményként és a munkám során is megtapasztalhattam, hogy a pszichodráma mint módszer (amelyből 2014 nyarán felsőfokú vizsgát tettem) kiváló eszköz a felnőttekkel folytatott munkához, az önismeret elmélyítéséhez, a kisebb-nagyobb nehézségekkel való megküzdéshez. 2006-ban elvégeztem a gyermekjátékdráma-vezető képzést, ezt követően számos gyerekpszichodráma csoportot tartottam. Magánrendelés keretében felnőttekkel és gyerekekkel is dolgozom.
Murányi Yvett: 1992-ben végeztem az ELTE-n magyar-latin szakos tanárként, azóta kisebb-nagyobb megszakításokkal gimnáziumban tanítok. 2000-ben drámapedagógusi képesítést is szereztem. A pszichodrámával 2004-ben találkoztam egy önismereti csoport keretein belül, és szinte azonnal rabul ejtett a módszer ereje és mélysége. Ezért döntöttem úgy, hogy elvégzem a hosszú évekig tartó képzést. A dráma és maga a csoport mint közeg nagyon sokat alakított rajtam és az emberekhez való viszonyomon, hatással van a kamaszokkal való napi munkámra is. Pszichodráma-vezetőként ezt a meghatározó élményt szeretném továbbadni.
Első közös szülőcsoportunkat a 2012/2013-as tanévben tartottuk a XII. kerületi Nevelési Tanácsadóban, elsősorban a kerületben lakó szülők részére. A csoporton a pszichodráma eszközeit használva biztosítottunk lehetőséget arra, hogy szülőséggel, a szülői szereppel kapcsolatos nehézségekből kiindulva a csoporttagok megoszthassák, megérthessék és átdolgozhassák a problémáikat. Következő, szélesebb körben meghirdetett csoportunk 2015 januárjában indult, 2016 februárjában ér véget. Ez a csoport is megerősített minket abban, hogy a szülőség mint élmény, élethelyzet olyan közös alapot jelent, amely lehetővé teszi a támogató, elfogadó légkör kialakulását, a hatékony közös munkát. Csoportjainkban sokféle családstruktúrában élő, különböző korú gyermekeket nevelő apák és anyák vettek/vesznek rész.